19 Haziran 2013 Çarşamba

ASİ SAÇLARIMLA OLAN SAVAŞIMDAKİ YARDIMCILARIM

 Saç yapım; kalın telli, kuru ve doğal olarak kabarınca bonus kafadan hallice bi yapıda. Asi saçlarımla mücadelemde yardımcılarım olan ürünleri paylaşmak istiyorum. 



1. John Frieda Brilliant Brunette İlluminating Elmas Parlaklığı Kazandıran Şampuan 250ml.


Kuru ve kahverengiden siyaha kadar koyu saçlar için bir ürün, doğal kahve ya da boya farketmiyor, kullanılabiliyor (saçlarımda ara ara gölge varken altın gibi ışıldıyordu) İçeriğinde çay yaprağı ve shea yağı var. John frieda şampuanlar o kadar başarılı ki tek şampuanlama da bile saçı yeterince temizliyor, 250 ml. lik ürün çok uzun süre yeterli oluyor




2. John Frieda Brillant Brunette tüm kahve tonlardaki saçlara özel nemlendirici şampuan - 250 ml. 

Bu şampuan bi önceki seriye ait, ilk bahsettiğim şampuan yeni seriden ve çok memnun olmama rağmen bundan da vazgeçemiyorum, dönüşümlü olarak her ikisini de kullanıyorum. İçeriğindeki tatlı badem yağı ve ezilmiş incirler ile saçları yumuşacık ve ışıl ışıl yapma konusundaki başarısı tartışılmaz, fakat baskın bir kakao kokusu var ki; beni benden alıyor, itiraf edeyim kokusu nedeniyle vazgeçemiyorum galiba bu şampuandan. Bu marka ile ilk tanıştığımda aynı seriye ait nemlendirici krem ile birlikte kullanıyordum, herkes saçlarımda gizlediğim bişey yaptığımı  hiçbir şampuan ve saç kremi böyle güzel bi iş çıkaramaz düşüncesindeydi, şu anda sadece şampuanlarını kullanıyorum. 

3. Matrix Biolage Smooththerapie durulanmayan düzleştiri bakım kremi - 150 ml. 

Şampuanlarım saçlarımın asiliği ve kabarmasının önüne yeterince geçiyor, fakat haftada 1 ya da 10 günde 1 kendim de evde uyguluyorum. Kuaförümün tanıştırdığı bu kremi fön öncesi uygulayarak saçlarımdaki yıpranmanın en az düzeyde olmasını sağlıyorum. 
Gelelim içerik ve kullanıma;
Kamelya serumu, antioksidanlar ve yağ asitleri, E vitamini, saçları yumuşacık yapmaya yardımcı gliserin, saçlara bakarken uzamasına da faydası olsun düşüncesiyle eklenen hint yağı :))

Kullanımı:
Klasik tüm saç kremleri gibi, saç diplerine değmeyecek şekilde masaj yaparak sürüp, durulamadan çıkıyoruz :))

John Frieda'lar Gratis Watson's ve Rossman mağazalarında 22,00-25,00 TL civarında satılıyor, benim tavsiyem Trendyol, Markafoni ve Limango'yu takip etmeniz 15,00-17,00 TL civarına kadar düşüyor. Matrix ise sadece kuaförlerde satılıyor, en azından ben kuaförümden alıyorum. (50,00 TL gibi bi fiyata almıştım en son)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder