9 Temmuz 2013 Salı

SİYAH NOKTA SAVAŞÇILARIM :))

 Siyah noktalarla olan savaşımın demirbaşları ile geldim bugün :))
3'ü de Body Shop ürünüdür.
 Gerçek deniz süngerine benziyor. Deniz süngeri nüfusunu azaltmamak adına yapay üretim süngeri baş aktörüm cilt temizliğimde. Kuru haliyle çok sert, ıslatınca yumuşacık oluyor, her gün sabah akşam yüzümü temizlerken zevkle kullanıyorum, bu  2. süngerim, çoğu zaman jel bile kullanmadan sadece sünger ile temizlemekle yetiniyorum. Çok bereketli bi ürün, aylardır kullanıyorum kolay kolay eskimiyor.   



En fazla 3-5 kez kullandığım, sevmediğim bir ürün. Tutma sapı yok, kullanması rahat değil diye sevmiyorum,  zaten yapay kıllı, cildi çiziyor, gözenekleri açıyor. Sadece cildimin derinlerine nüfus etmesi gereken hızlı bakım kremi, serumu vs. kullanacaksam, fırça ile cildimi temizleyip gözeneklerimi açıyorum. Sık sık kullanılabilecek bir şey değil, belki ayda 1 ya da mevsim geçişlerindeki cilt bakım-koruma ritüellerinde kullanılabilir. Cilt bu, sonuçta kösele değil ayakkabı fırçalar gibi her gün fırçalanmaz :))

Çift taraflı siyah nokta çıkarıcı ise, alıp bi köşeye attığım ne işe yarayacak ki dediklerimden, deneyince beni yanıltan ürünlerin başında geliyor. Öncelikle; kesinlikle kuru ciltte değil duş sonrası hatta banyo sonrası buharda iyice yumuşayan ciltte kullanılmalı,  aksi halde hiç bir işe yaramaz boşuna yorulursunuz. Buharda yumuşayan cildinizde siyah noktaların üstüne çubuğun ucu ile bastırınca gözeneklerde var olan tüm kir yağ tamamen dışarı çıkıyor. Küçük ucu burun için, geniş ucu alın ve çene için kullanılıyor. 

Tüm bu temizlikten sonra açılan gözeneklerin tekrar kir ile dolmaması adına, mutlaka tonik ile silip  gözenekleri sıkıştırmak gerekiyor. Sonrasında gelsin tertemiz kaymak gibi buruna günlerce dokunmanın verdiği mutluluk. 

Çileklerin sadece manav tezgahlarında olması, burnumuzun üstünden uzak kalması dileğiyle, sevgiler :))

11 yorum :

  1. Siyah nokta cıkarıcısını avon katalogunda gorup gülmüştüm gerçekten yararlımı sımdı kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle faydalı, tırnaklarımız ile sıkmaktan çok daha iyi, tırnak iz bırakıyor, bunda öyle bir tehlike yok :))

    YanıtlaSil
  3. Siyah nokta çıkarıcı ürünü özellikle denemek istiyorum. Oğlum 17 yaşında malum ergenlikten dolayı bu sorunlarla uğraşıyoruz. Daha önce kullanan hiç kimseyi duymadığım için de almamıştım, artık düşünebilirim.
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. ben the body shop'un kini almıştım ama gratis watsons vs. de var.

      Sil
  5. siyah nokta çıkarıcıyı merak ettim. işe yarıyorsa denemek lazım :)
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. bu ürün 3 ü birlikte mi satılıyor acaba merak ettim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiki de birlikte satılmıyor, ama ben 3ünü de body shoptan almıştım :)

      Sil
  7. Siyah noktalarım gidincede gözenekler çok açık kaldı :( onlara bi çözümün var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözeneklere dolan kir yağ vs. hava ile temas edince siyah renk alıyor, uzmanlar temizlenen gözeneklerin tekrar dolup kirlenmemesi için tonik kullanmayı öneriyor, cildinizin durumuna göre gülsuyu da kullanabilirsiniz,

      Sil
  8. Bende tamda dudak üstünde siyah nokta vardı ve şişti elimi süremiyorum ne yapabilirim acil yardım lütfen takipteyim

    YanıtlaSil