15 Ağustos 2013 Perşembe

ECOTOOLS FAR FIRÇASI


Gratis'in bayram indiriminden payıma düşünlerden sadece bir tanesi bu şirin fırça. Sünger aplikatör yerine fırça uygulamasını daha çok seviyorum.7 TL gibi bir fiyata aldım, 2.sini hatta kapatıcı fırçasını da almadığıma çok kızıyorum kendime. (gerçi fırçaya gelene kadar, almadığım bi çok şey için neyin kafasındaydım acaba diye düşünmüyor değilim.) 

Çok tercih edilen kaliteli, muadillerine göre ucuz bir marka. Tamamen doğal kıllardan üretilen, bambu saplı fırçayı yaklaşık 10 gündür kullanıyorum, 1 kez yıkadım; kıllarında dökülme, bozulma vs. olmadı. Kıl yoğunluğu oldukça fazla, kullanım kolaylığı ve konforu sağlıyor, çabucak güzel iş çıkarıyor. Marka; Limango, Trendyol, Markafoni vs. sitelerde sık sık satışa sunuluyor, sıkı takip edip uygun fiyata yakalamak gibi imkanımız varken, şans tanınması gereken bir marka...
Sevgiler :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder