26 Kasım 2013 Salı

CALVIN KLEIN - SUGARED PEACH (303)



Rengine görür görmez, aşık olduğum hiç düşünmeden aldığım rujum olur kendisi. Memnuniyetim ise; tamamen renginin bana yakışmaması, ölçüyü fazla kaçırınca faciaya dönüşmesinden dolayı yok denecek kadar az.

 Rujun dudağıma verdiği yumuşaklık, kalıcılık güzel fakat ölçüyü kaçırıp fazla sürünce neon dudaklarla karşı karşıya kalıyorum. Diğer renklerine şans tanınabilecek bir ruj, benim seçimim cilt tonum, saç rengim, zevklerime vs. uygun olmadı, yine de hafif sürerek kullanıyorum.


 İsmi şeftali olsa da,  pembe denilebilecek bir renk. Altın ve sedef ışıltıları var, bana iki ışıltı bir arada oldukça fazla geldi. Beyaz dişlere çok özen gösteririm, dişlerimi olduğundan beyaz göstermesi ile birazcık sevdirdi kendini.

Fazla da hakkını yememek lazım. Sıfır makyajla; rimel, göz kalemi ile üçlü oluşturularak yine de kullanılabilir ne dersiniz? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder