3 Aralık 2013 Salı

NYX DOLL EYE MASCARA


Ekim ayı Lila Kutumdan çıktı kendileri :)  1 ayı aşkın süredir kullanıyorum, ürün hakkında sağlıklı yorum yapabilmek adına yeterlidir diye düşündüm :))




Volume ve Long Lash olmak üzere 2 çeşidi var, benim kutumdan Volume olan çıktı. Kullandığım diğer maskaralara göre sanki biraz kuru gibi hissettim, ama yoğun yapısını kullandıkça çok sevdim, sabah sürdüğüm şekliyle akşama kadar kalıyor, gün içinde pul pul dökülme de yapmadı, kaşıntı da yapmadı. Kirpiklerimi uzatması ve verdiği yoğunluğu da sevdim. Temizlemesi oldukça kolay, akşam temizlik sonrası panda gibi dolaşmıyorum ortalıkta :))

Kendi sitesinde shopping fiyatı 9$, Lila Kutunun fiyatının 19 TL olduğunu düşünürsek, bu fiyata bu kalite, kutudan çıkan diğer ürünler de cabası. 

Devam eden yılbaşı çekilişime katılmak isterseniz http://blogfullbeautys.blogspot.com/2013/12/buyuk-yilbasi-cekilisi.html linke TIK TIK

Sevgiler :))




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder