8 Ocak 2014 Çarşamba

NYX LİP GLOSS

Aralık Lila kutumdan çıkan gloss beğenimi kazanma şerefine erdi :)) Vıcık vıcık ıslak ıslak lip gloss yerine lip balm her zaman tercihimdir. 


Çok iddialı olmayıp, dudakta var ile yok arası sadece ışıltı vermesini çok sevdim. Yapılan ten makyajının rengine göre; vücut ısısı etkisiyle de olabilir diye düşünüyorum, farklı renklere dönüştüğü de oluyor. 

Hafif simli ışıltılar barındırıyor içeriğinde. Şeker portakal tadında; yummy yummy yummy dedirten cinsten. Acımsı muz ve nar tadında çöp olan 2 glosumdan sonra ilaç gibi geldi bana :)

Gün boyu elimden çayım-kahvem düşmez, buna rağmen 2-3 saat dayanıyor bana. 



Eğik yapılı aplikatörü ile uygulama kolaylığı sağlıyor, keşke aplikatör değil de fırça olsaydı, fırçalı dudak ürünleri benim için her zaman     1 adım önde olmuştur. 
Çirkin dudaklarımda duruşu ise budur... :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder