18 Mart 2014 Salı

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

8 Mart Watsons indirimi ile çok merak ettiğim temizleyiciye kavuştum. (Normal satış fiyatı 12,00 TL iken, bindirimli indirimde  8 küsür TL ye aldım, ama yapılan şark kurnazlığının farkındayım.) 


Genel olarak performansı tatmin etti beni. Günlük makyajımı temizlemekte oldukça başarılı, yüz-göz ve dudaklar için olduğu belirtilmiş ama ben göz makyajımı öncelikle RDL çift fazlı göz makyaj temizleyicisi ile siliyorum. ( Paylaştığım yazısını incelemek isterseniz TIK TIK ) ardından önce gözlerimi sonra tüm yüzümü Garnier ile temizliyorum. Makyaj yapmadığım hafta sonlarında da yüz temizliğim için tereddütsüz kullanıyorum, memnunum. 


Elimdeki RDL ve Yves-Rocher alışveriş çılgınlığı yaşandığı günlerde aldığım göz makyaj temizleyicilerim bitince Garnier'in çift fazlı temizleyicisini de denemek istiyorum, kullananlar var ise genel yorumlarını öğrenmek isterim. 

Sevgiler... 

1 yorum :

  1. Ben de yeni kullanmaya başladım ve tüm makyaj temizleme ürünlerini kenara bıraktırıp tek başına yetecek gibi görünüyor. Ten makyajını da göz makyajını da gayet güzel çıkarıyor. Çok da ucuz ve bereketli... Bilmem ki bir makyaj temizleyicisinden daha ne beklemeliyiz ?:) Tabi merakımıza ve keşfetme güdümüze karşı koyamayıp diğer ürünlere de yöneleceğiz:) Ancak tekrar tekrar alınabilir diye düşünüyorum...

    sosyoperi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil