7 Mart 2014 Cuma

WONDER GLOSS OJE

Günün ojesi, Şubat 2014 Lilakutu'dan çıkan Wonder Gloss'tan. 

Genel olarak beğendim ojeyi fakat tek katta kapatıcılık iddiasının değerlendirmesini size bırakıyorum. 

Benim için kesinlikle yeterli bi kapatıcılık değil... :))

Rengi sevdiğim sürekli kullandığım renk, kutumdan çıkmasına sevinmiştim. Fırça yapısı uzun sürümü kolay, kuruma hızı da ortalama sürede, dayanıklılık ise; zemin olarak kalyon sürdüğüm için olsa gerek (tüm koyu renk uygulamalarında tırnak sararmasına karşı sürüyorum) 2 gün gibi sürede çatlama soyulma yapıyor, tek başına da deneme yapıp, satın almaya değer bi ürün olup olmadığına karar verebilirim. Zira birazcık tuzlu bir oje, adını sanını hiç duymamış olmama rağmen... 
tek kat uygulama

2. kat uygulama 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder