19 Eylül 2014 Cuma

ORİFLAME MORE BY DEMİ MAKYAJ PALETİ

Oriflame'nin 45. yıl için hazırladığı Demi More koleksiyonundan More by Demi makyaj paletini deneyimleme şansım oldu. Öncelikle belirteyim; ilk resim, kendi paletimi fotoğraflamadan hunharca kullandığım için alıntıdır... ;) 


Alıntıdır


Ambalajı bile kalbimi çelmeye yetti. 






Paletin altın parlaklığındaki ambalajının YSL lüksünden aşağı kalır yanı yok. Ayna olarak bile kullanabiliyorum o derece güzel. 4 lü grup far gündüz makyajında da çok rahatlıkla kullanılabilecek renkler, en azından bordo hastası olarak bana her türlü hitap ediyor. 





Paletin sağ üstünde krem aydınlatıcı sağ alttaki krem allık da günlük kullanıma oldukça uygun doğal tonlarda. Aydınlatıcıyı kaş altıma, allığı göz için gölgelendirme yaparken de kullanıyorum. Hatta şu anda aydınlatıcının yerinde yeller esiyor diyebilirim, dibini gördüm bile :(   
Sol alttaki 2'li parlatıcıdan pembenin halinin içler acısı olması, pembenin kesinlikle benim rengim olduğunun kanıtıdır :) Hafif ışıltılı, yapış yapış his vermiyor, kalıcığı da idare eder. 






Paletteki aplikatör fırça seti hemen hemen her paletteki gibi oldukça kullanışsız, ama palet şirin kadife kesesi ile çantaya atıp çıkmalık olduğu için mecbur kalınca iş görürler.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder