20 Ekim 2014 Pazartesi

ALTERRA DOĞAL YIKAMA KÖPÜĞÜ

Rossmann mağazalarına özel markanın, zaman zaman renkli kozmetik ürünlerini de kullanıyorum, genel itibariyle cildi yormayan günlük kullanıma uygun çeşitlerden oluşan ürün yelpazesinden memnunum. Özel günlerde yapılan indirimler ile de oldukça ekonomik olarak sahip olmak mümkün. 


Bugünkü konuğumuz olan, doğal yıkama köpüğü severek kullandığım temizleyicilerimden. Genelde temizleme ürünlerimi dönüşümlü olarak kullanırım, sabah kullandığımı akşam kullanmam ama bu köpük formundaki ürünü uygulaması ve su ile akıtması çok pratik olduğu için elim sık sık buna gidiyor sanki. Zaten cilt temizlik rutinimin baş kahramanı Clarisonic Mia 2  olduğu için (şaşırtıcı bir şekilde 5-6 ayı aşkın süredir düzenli kullanıyorum, 1-2 kez kullanıp köşeye attığım zavallılardan olmadı kendisi)  cildimi fazla yoracak jel formundaki temizleyicilerden mümkün oldukça uzak duruyorum, köpük ve süt türevlerini tercih ediyorum.  Özellikle sıfıra yakın makyajlı olduğum yaz mevsiminde çok iyi anlaştık kendisiyle :)


Pompalı şişesi oldukça pratik ve kullanışlı. 

Öncesinde makyajımı sildiğim cildimde, son temizlik için tek pompa almam yeterli oluyor. 

Tatlı meyva kokusu benim hoşuma gitti, rahatsız etmedi, cildimi kurutmadı, köpük yapısının bunda etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum. Tekrar almayı düşünebileceğim pratik bir ürün. 



3 yorum :

  1. köpük temizleyici ürünleri ben de çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok pratik ve sağlıklı bence rahat temizlendiği için :)

      Sil
  2. Bu urun yikanmdan mi kullaniliyor yikayrak mi ?

    YanıtlaSil