27 Ekim 2014 Pazartesi

NOTE KOZMETİK OJE - ( BERRY CHOCOLATE )

Kozmetik sektörüne hızlı giriş yapan NOTE'nin  ojelerini uzunca bir süre deneyimleme fırsatım oldu. Post konuğum olan Berry Chocolate tam sezon rengi bordo/kahve tonlarda muhteşem bir renk. Tek katta bile kapatıcılığı oldukça başarılı. 

 Jel yapısı ve kalın fırçası ile gül/karanfıl tırnak yapısı (geniş yapılı tırnaklara verilen isim) arasında olan tırnaklarım için sürüş kolaylığı sağlıyor, fakat tırnak kenarlarına diplerine ister istemez bulaşıyor, özenli olmak gerekiyor. 


Evde ve işte ellerimi hoyratça kullanan biri olarak söylemeliyim ki 3-4  gün sonra bile sadece tırnak uçlarımda soyulmalar oldu, gün aşırı olmasa da sık sık oje değiştirdiğim için dayanıklılığı benim için yeterli. Tırnaklarını özenli kullananlar 1 hafta bile kullanabilir. 2 kat uygulama sonrası kurumayı destekleme için AVON sprey kurutucu kullandım, herhangi bir top coat kullanmadım, parlaklık tamamen ojenin kendisine ait. Tembellik edip spreyle kuruttum, benim gibi gün içinde elinden 10larca evrak geçenlerin oje izini önlemek adına koruyucu son katı sürmesinde fayda var :)  


YKM, Boyner, Rossman, Morhipo  benzeri satış ağlarından rahatlıkla ulaşabileceğimiz markanın beğendiğiniz ürünleri neler? Paylaşırsanız sevinirim. 


Sevgiler :))


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder