28 Ekim 2014 Salı

OTACI ARGAN SAÇ BAKIM SERUMU

Saçlarım kalın telli ve gür olması sebebiyle her daim başımın belası olmuştur. Otacı Argan saç bakım serumu durulamadan kullanılması öneriliyor, fakat ben yıkayıp temizlediğim saçlarıma, sonrasında sprey dahi sıkmaya kıyamadığım için yıkama öncesi bakım maskesi niyetine kullanıyorum.

Sprey şişeli yapısı ile kullanım kolaylığı sağlıyor, saçlarımın durumuna göre mümkünse bolca :) sıkıp ellerimle saç diplerime masaj yapıp yediriyorum, sonrasında saçlarımı her teline temas etmesi amaçlı bi güzel tarıyorum, kafayı bi güzel streç film ile sarıp bekleyebildiğim kadar uzun süre bekletip, yıkama aşamasına geçiyorum. Saç kremi bile kullanmaya gerek kalmıyor, yumoş yumoş ipek gibi saçlara sahip oluyorum. 


Dip not: Ürünün kullanım önerisi olan; temiz saça uygulayıp durulamadan da kullandım. Sonuç: Tüm gün yağlı kafa ile dolaşıyormuş hissi ile akşam eve kendimi zor attım, kafayı yıkamak için ;) Durulamadan kullanmak için krem ve su formlu ürünler daha mantıklı ben gibi pimpirikliler için...



Bittikçe alacağım, önerebildiğim kadar çok kişiye gönül rahatlığı ile önerebileceğim güzellikte bir ürün. 

Sevgiler :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder