15 Ekim 2014 Çarşamba

REAL TECHNİQUES CORE COLLECTION SET

Blogla ilgilenemeyeli, bayağı uzun zaman olmuş farketmem biraz uzun sürdü :) 1,5 ay önce taslaklara atmışım arkadaşın resimlerini o kadar diyim ben size...

(Yok yahu işi savsaklamakla hiç alakası yok, tamamen ürünü yeterince deneyimleyip, sağlıklı değerlendirmeler yapmak benim derdim :D önemli olan nicelik değil nitelik mantığı ile hareket ederim her zaman :P ) Ayda 1-2 yazı çıkarabilmem tamamen bu yüzden..... 

Lafı uzatmadan konumuza geçelim...




Bu setimi de, şurada deneyimlerimi paylaştığım expert brush gibi kozmela.com dan aldım. Diğer RT fırçalarda olduğu gibi bu set de kalın plastik ambalaj içinde oldukça korunaklı standı ile geldi, en ufak bir hasar, ezik vs. yoktu. 

        
    
Ambalajın üzerinde hangi fırçanın hangi işlemler için kullanılacağı bilgileri ayrıntılı olarak yer alıyor. 


Soldan sağa; Buffing brush, Fondöten fırçası, Detay Fırçası, Kontür fırçası   

Buffing Brush

Setin en gözde fırçası. Sıvı ürünleri yedirmekte oldukça başarılı, fırça izi bırakmıyor, hafif yapısı ile uygulama esnasında yormuyor, yumuşacık kılları herkeste aynı etkiyi yapıyor mu bilmiyorum ama beni oldukça şımartıyor, çok zevk alıyorum makyaj yaparken.

Buffing brushı sadece sıvı ürünlerde değil, toz ürünleri uygularken de kullanıyorum, ama tabii ki fırça temizken sıvı ürüne başlamışsam bi sonraki yıkamaya kadar toz ürün kullanmıyorum kesinlikle. ;) 

Fondöten fırçası

Tüm yüze fondöten uygulamak için kullanmadım, expert brush  ve buffing brush varken tüm yüze bu fırça ile uygulama yapmak  eziyet olur düşüncesindeyim. Göz altlarına kapatıcı uygulamak için, t bölgeme krem formda aydınlatıcı dokunuşları vs. için kullanıyorum.  

Detay fırçası

Hemen hemen her sette işe yaramayan bi parça mutlaka bulunur, fırça olsun, far paleti olsun, makyaj seti vs. olsun. Bu set içinde benim seçtiğim en zayıf halka idi. Halka idi diyorum çünkü artık kendisi setten ayrıldı (ayrı eve çıktı) :) Ben bunla süper göz makyaj detayı çalışırım diyen akrabaya verdim kendisini, vermeden önce kendim paletlerle bulunan fırça ile uygulamak zorunda olduğumuz ruj ve glosslarla kullanıyordum. 

Kontür Fırçası 

Setin benim nazarımda 2. gözdesi. Kontür uygulamasının yanı sıra hafif allık uygularken de severek kullanıyorum. Kısa ve sık kılları uygulamayı kolaylaştırıyor, hafif oval yapısı ile yüzümün her türlü kıvrımında rahat uygulama yapıyorum. 


    
                         










Taşıma çantası ile ister çantanıza atıp yanınızda taşıyın,



                     isterseniz masanızda stand olarak kullanın.













1 yorum :

  1. Ucuz Kozmetik  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil