27 Ekim 2014 Pazartesi

THE BALM MEET MATTE NUDE PALET


Kurban bayramı indiriminde payıma düşenlerden biri de uzun süredir aklımda olan Meet Matte paletti. Aldığımdan beri makyaj yaparken elim sık sık bu palete gidiyor, yeterince fikir edindim, paylaşabilirim sanırım :) 
Klasik balm ambalajlarında olduğu gibi bu palette korumalı karton ambalajda ve içinde kocaman kullanışlı aynası mevcut. Tamamen mat farlardan oluşan 9 lu palet gerek günlük makyajda gerekse özel gece makyajlarında tek başına iş çıkarabilecek güzellikte. Hemen hemen tüm renklerini kullanmış olmakla beraber tabii ki en çok sevdiklerim; Malloy'u kaş altı ve göz pınarı aydınlatmada, Singh, Abdul ve Lombardi 'yi göz kapaklarımın tamamına  uyguluyorum başarılı, daha koyu diğer renkleri ise kirpik dipleri ve gölge oyunları için kullanıyorum. Wood ve Johnson karışımını kaş farı olarak da kullanıyorum. 





Bazsız uygulanmış hali bile, görüldüğü üzere iş görür, ama  gün sonuna kadar aynı canlılıkta kalması için far bazı ile uygulamak gerekiyor. Uygulama sırasında çoğu far da olduğu gibi bunda da tozutma sorunu yaşıyorum, ama kullanmaktan vazgeçirecek kadar değil ;) 

bazsız 

Asıl önemli sorun 95 küsürlük satış fiyatı ki buna yapabileceğimiz tek şey, özel günlerdeki indirimleri takip etmek, %50 indirimle 46 küsür TL gibi bi fiyata ömürlük bi yatırım yaptım kendi adıma :) tabii ki açık renkler koyu renklerden önce sömürülecek/bitecek, bittikçe tekli farlarla takviye yapmak en mantıklısı ;) 

bazlı 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder