4 Kasım 2014 Salı

ALTERRA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ


Rossman'ın temiz içerikli özel markalarından Alterra ürünlerinden severek kullanıyorum. Markaya ait ürünlerden biri olan DOĞAL YIKAMA KÖPÜĞÜ yazımı inceleyebilirsiniz.



Yazımın baş rolü göz makyaj temizleyicisine gelirsek; Su ya da yağ formunda bir ürün değil, krem temizleyici. Kullanım önerisi pamuk üzerine yeteri miktarda alıp her bir göz üzerinde kısa süre bekletip nazikçe makyajı temizlemek şeklinde, ben nemli pamuk ile uyguluyorum, ürünü fazla kaçırınca benim gözlerimde biraz yanma yapıyor, kirpiklerimde dökülme vs. sorun yaşamadım. Suya dayanıklı makyaj çıkarma konusunda başarılı değil, zaten waterprof ürünleri yağsız temizleyicilerle çıkarabilmek tamamen bir ütopya. 

  




Genel özellikler

Vitamin içerikli 
Her cilt tipine uygun
Sentetik boya, koku, katkı maddesi içermiyor.
Silikon içermiyor. 
Dermatolojik testlerden geçmiş.

Sözün özü; uygun fiyata alınıp şans verilebilecek, hafif-fresh bir temizleyici.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder