3 Kasım 2014 Pazartesi

NOTE ULTRA VOLUME MASKARA

Yeni haftaya ürünlerini keşfetmeye devam ettiğim NOTE kozmetik ile başlıyorum. 


Bugünkü konuğum; elime aldığım ilk andan itibaren tombiş, dolgun, sık kıllı, kirpik şeklindeki eğimli fırçası ile güzel işler çıkaracağını düşündüğüm ultra volume maskara.  Düşüncemde yanıltmadı beni bu bebek. 


Henüz karlı, yağmurlu ıslak havalara geçmediğimiz için Waterprof ürünlere başlamadım, Note'nin bu rimeli (maskara denmesine oldum olası anlam verememişimdir, Türk kadınlarının, kullanmayı beceremeyip, kendisini maskara etmişliği yoksa, dilimize bu şekilde yerleşmesi çok saçma bence. Yazıma başlarken; sunumunda maskara ifadesi kullanıldığı için konuya öyle girdim, yoksa benim için rimel her zaman rimeldir.)  hergün kullanılabilecek güzellikte bi rimel. Çantamdan ayırmıyorum, gün içinde kirpiklerime kat çıktığım da oluyor :) (işini iyi yapamadığı için değil, içeriğindeki badem yağı ve E vitamini ile kirpikleri besleyip uzattığı iddiası sebebiyle; serum niyetine tazeliyorum) 



Uygulama sonucunun kişiden kişiye (kirpik/göz yapısı, kirpik sıklığı etkileri ile) değişeceği gerçeğini unutmamak şartıyla,  bende ki uygulama sonucu resimlerde ki gibi. 

Rimelin gönlümü kazanan özellikleri

* İçeriğindeki badem yağı etkisiyle, yumuşacık kirpiklere sahip oluyorum. Oldum olası sert olan kıl, tüy, saç vs. sevmem. Temiz saçıma sprey bile nadir sıkarım. 
* Temizliğinin kolay olması; yarım temizlenen gözler ile ortalıkta panda gibi dolaşmıyorum. Göz makyajım çok ağır değilse; rimel-kalem ile geçiştirilmiş bir gün ise, yağ içermeyen makyaj temizleme suları bile temizlemeye yeterli oluyor. 
* Verdiği dolgunluk güzel ve kalıcı, gün içerisinde kirpiklerim hiç düşmüyor diyebilirim. 
* Gözlerimde batma-kaşıntı kirpiklerimde, dökülme yapmadı. 






Oldukça uygun fiyata kolaylıkla ulaşılabilecek geniş satış ağına sahip bir marka, eee daha ne olsun?


Sık sık kampanyalar uygulayan markanın şu anda 1V1Y.com da         75 TL üzeri alışverişlere makyaj fırça seti hediyeli kampanyası değerlendirilmeye değer bence...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder