13 Kasım 2014 Perşembe

THE BALM SCHWING EYELINER

Bu yazımın konuğu Gratis'in meşhur her şeyde %40 + %10 indiriminden aldığım thebalm schwing eyliner. Öncelikle eyliner kullanma özürlü birisi olarak bikaç uygulama sonrasında ben bile çok rahat uygulama yapmaya başladım. 


Aplikatörü ince silikon, ergonomik  sapı kullanım kolaylığı sağlıyor. Tek hamlede gerek ince gerekse resimdeki gibi  (tam olarak belirgin olsun diye ) kalın uygulamaları rahatlıkla yapabiliyorum. 



Kuruyunca matlaşıyor. Gün içersinde akma-kuruma-çatlama-dökülme vs. sorun kesinlikle olmuyor. Gün sonuna doğru simsiyah kalmasa da bende biraz mavi lacivert renge dönüşüyor. Uyguladığım far renkleriyle bütünleşip değişiklik mi oluyor?Sanmıyorum, bikaç blogda da böyle olumsuzluk okumuştum sanki. Ama bu yüzden kesinlikle vazgeçilecek bir ürün değil benim için. İndirimli olarak 13 küsür TL gibi bi fiyata aldım, bundan sonra da bittikçe alırım gibime geliyor. 



Sevgiler :)) 

1 yorum :

  1. Bu kadar çok beğeneni var diyerek ben de bir indirimde almıştım ve sonrasında iyi ki aldım dediğim bir ürün oldu.Kalıcılığı,incecik sürülebilmesi ve simsiyah oluşu cidden çok iyi.Kesinlikle bittikçe alınacak türden :)

    YanıtlaSil