8 Aralık 2014 Pazartesi

GARNIER ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

Garnier çift etkili göz makyaj temizleyicisi, bu aralar şurada izlenimlerimi paylaştığım Alterra krem formdaki temizleyici ile dönüşümlü olarak kullandığım, performansı ile beğenimi kazanan temizleyiciler arasındaki yerini aldı.



Çift fazlı yağ içerikli olmasına rağmen bende çok fazla yağlı his oluşturmadı, vıcık vıcık olmadığı sürece sanki biraz seviyorum zaten yağ içerikli ürünleri göz altlarını nemlendirme etkisinden dolayı, 1 taşla 2 kuş olayı ;) Resimdeki hali yanıltmasın o resmi çekeli 2-3 hafta olmuştur, şişenin dibini görmek üzereyim, göz altlarında yağ butonları, gözümde yanma kaşınma vs. yapmadı. 


Fazların birbirine karışması için şiyeyi iyice çalkalayıp hafif nemli pamuğa, makyajımın duruma göre yeteri kadar alıp, her bir gözümde 5-10 sn. beklettikten sonra tek hareketle ovmadan tek hamlede temizliyorum gözlerimi. 


İçeriğinde kirpik güçlendirici arginine olduğu, kirpiklere bakım yaptığı iddiası var. Benim genetik mirasımdan kaynaklı olsa gerek, saç-kaş-kıl-kirpik vs. dökülme sorunum hiç yok denecek kadar az. O yüzden bu iddiasını gerçekleştirip gerçekleştirmediği konusunda bi yorum yapamayacağım. 

Çok abartmamak şartıyla Gratis-Watsons-Rossman vs. indirimlerinde alınabilecek bir ürün. Ben bakım ürünlerinde; saç-diş-el-yüz-vücut aklınıza ne gelirse, tek bir ürüne bağlı kalmaktan pek hoşlanmıyorum, her bir ürünün içeriği farklı sonuçta, hepsinden dönüşümlü olarak kullanıyorum. Garnier-Yves Rocher-Rival De Loop (RDL açık ara önde benim için) temizlik rutini döngüm içinde sürekli kendilerine yer bulacak ürünler, içeriklerini bozmadıkları sürece ;)


Sevgiler... 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder