3 Aralık 2014 Çarşamba

REAL TECNIQUES STARTER SET

Starter set de, diğer setler gibi isteğe göre stand ya da seyahat çantası şeklinde kullanılabilen siyah çantası ile çıkıyor paketinden. Paketin arkasında setin içeriği ve hangi fırçanın ne amaçla kullanıldığı bilgileri yer alıyor. 



Setin içeriği sırasıyla, 

- Deluxe crease brush 
- Base shadow brush 
- Accent brush 
- Fine liner brush
- Brow brush 




Paketin içersinden çıkan çanta bildiğiniz üzere masa üstü stand ya da seyahatlere fırçaları koruma amacıyla çanta şeklinde kullanılıyor. Ben henüz 2 amacıyla da kullanmadım, masamın üstünde böyle bir kalabalık istemem ve fırça setini aldığımda tüm izinlerimi tüketmiştim, kendisiyle henüz seyahete çıkmadık bu bebeklerin :)) 



Gratis'in meşhur indirimlerinden birinde 45 TL gibi bir fiyata almıştım. Fiyatına göre oldukça iş gören bir set, indirim dönemlerinde değerlendirilebilir. 


Deluxe crease brush 
Deluxe crease brush; bi nevi minyatür buffing brush hissi uyandırıyor. Dolgun, sık kıllı tombik başlığı ile birkaç darbe ile  gözlere gölge ve derinlik veriyorum. Krem ya da toz far uygulamalarının her ikisinde de güzel iş çıkarıyor. Setin en çok kullandığım parçası diyebilirim. 

Base shadow brush
Base shadow brush; adından da anlaşılacağı gibi baz ya da far uygulamada kullanılıyor, ben genelde göz makyajının ilk adımı tüm göz kapağına uyguladığımız en açık ton farı uygularken kullanıyorum. Yapı olarak daha oval, yassı kıllı.  

Accent brush

Accent brush; İlk görüşte en gereksiz gibi düşündüğüm ama hemen hemen her makyajımda kullandığım bir fırça kendisi. Daha çok alt kiprik diplerine far uyguluyorum, smokey makyajda kirpik diplerine uyguladığım göz kaleminin sertliğini yumuşatmak için, kalemin üzerinden bu fırça ile geçiyorum.   

Brown brush & fine liner brush


Brown brush; ile kaşlarımı dolduruyorum, şekil itibariyle uygun olduğu için alt kiprik diplerime far uygularken de kullanıyorum.

Line liner brush; set içinde hakkını vererek kullanamadığım tek fırça bu :)  kendinden aplikatörlü sıvı eyliner uygulamaya alıştım sayılır, jel eylineri uygulama çabalarım sabırla devam ediyor :))

Sevgiler... 

1 yorum :

  1. Bu seti severek kullanıyorum çok başarılı gerçekten :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil