15 Ocak 2015 Perşembe

MUCİZE KREM BEBE ZARTPFLEGE - BEBEZART (BEBEK YUMUŞAKLIĞI) :)

Almanya menşei bu kremi keşfettikten sonra özellikle kış mevsiminde başka hiçbir ürün kullanmaz oldum. Nette gezerken keşfettiğim kremi Almanya'dan yaz tatiline gelen arkadaşıma getirttim. Almanya da Rossmanlar da istemedikleri kadar satılan, kolay ulaşılabilen bir markaymış. Bana getiren kişi ile ufak bir sohbetimiz oldu, el-yüz-topuk-diz-dirsek  aklınıza gelebilecek her yerde kullanılabilen joker niteliğinde bir krem olduğunu söyledi. Objektifliğinden tereddüt etmediğim Aylin'in kozmetik günlüğü nde de inceleme yazısını okuyup, arkadaşımın da  gönül rahatlığı ile tavsiye ederim, kullan bana dua edersin demesiyle; "madem öyle çek ordan 3-5 kutu bebezart" diyip siparişimi verdim :) Yaz boyunca olmasa da kış boyunca elimden düşürmedim. 1 kutu da iş yerinde çekmecemde yerini aldı. 


Yapısı çok hafif, yağlı değil. Cilt tarafından kısa sürede emiliyor. Ellerime aldığım çok az miktarda kremi; yüzüme hatta biraz abartıp en son elimde krem hissi kalmasın diye saç uçlarıma bile uyguladığım oluyor. Saçlarıma bir faydası oluyor mu bilemem ama mis gibi kokusunu tüm gün ellerimde - saçlarımda hissettirerek psikolojime olumlu etkisi olduğu kesin :) Şunu da belirteyim; malum göz çevresi cildinin hassas olduğu, kullanılan yüz ürünlerinin göz çevresine temas etmemesi konusunda hemen hemen her marka uyarısını yapıp, sorumluluğu üzerinden atar. Bu uygularken; göz çevreme özellikle boca etmesem de, yüzüme sürerken göz çevreme de gelmesinden tereddüt duymuyorum. Özellikle göz altlarına da uygulayanlar varmış ama ben henüz o kadar cesur davranamadım :)

Avrupalı hatunların çok şanslı olduğunu bir kez daha deneyimleyip görmüş olmak biraz sinir bozucu. Neden derseniz? Sırf satışları düşüyor diye kafasına göre kanunları şekillendirebilen zincir kozmetik mağazaları ile mücadele etmiyorlar. İstedikleri ürüne dünyanın istedikleri yerinden sınırsız/sorunsuz ulaşabiliyorlar. Biz bu ve bunun gibi ürünlere ulaşmak için yine çeşitli taklalar atmaya devam edeceğiz :(


Elimdeki ürünler beni uzun süre idare edebilecek düzeyde. Kendilerini tükettiğimde; halen Rossmann Türkiye, ülkemize getirmemiş olur ise; tek çare yine yurt dışından getirtmek olacak. 

Siz ne dersiniz? 


5 yorum :