16 Ocak 2015 Cuma

SIGMA F80 KABUKİ FIRÇA


Uzun zamandır almak istediğim fırçaya; bi cesaretle verdiğim Black Friday siparişle kavuştum. O günkü kur ile 54 TL ye 15-20 gün gibi bir sürede geldi.


Makyajın en önemli aşaması olan yüz makyajında oldukça başarılı, sahip olduğu ünü sonuna kadar hak eden bir fırça. Yumuşacık sık kılları ve hafif yapısı ile yormadan kullanım kolaylığı sağlıyor. Fırça izi bırakmıyor. Sıvı ürünlerde birazcık ürün emiyor, her güzelin bir kusuru olur misali bu yönü benim için en önemli kusuru. 




Fondöten uygulamanın yanı sıra özellikle krem allık ve hafif pudra geçişlerimde kullandığım işlevsel fırçalarım arasındaki yerini aldı. 



Temizlerken; yoğun kıllarından dolayı ekstra özen gösteriyorum. Fırça temizleme kabıma bebe şampuanlı su hazırlayıp fırçayı içine daldırıyorum, kaba kirini akıtana kadar bekleyip, avcumda yine şampuan ile köpürtüp iyice durulayıp kurumaya bırakıyorum. Hiç kıl dökmüyor denilecek kadar tek tük kıl dökmüştür, aylardır kullanıp, her hafta sonu yıkamama rağmen 3-5 kıl anca dökmüştür. 




Sözün özü; 2015 yılında da Türkiye'de daha cazip şartlarda satışı olmaz ise eğer, bi Black Friday operasyonu yapıp, yedeklemeyi düşünüyorum, kendisini çok sevdim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder