17 Şubat 2015 Salı

HC HAIR CARE HIZLI SAÇ KURTARMA VE CANLANDIRMA MASKESİ

Uzun bir aradan sonra yeni konuğum HC Hair Care Ovex hızlı saç kurtarma terapisi. Çok severek kullandığım saç ürünlerimden olup, daha iyisi karşıma çıkana kadar sürekli yenileyeceğim maske olmayı başardı. 2. kavanozdayım şu anda. 


Öncelikle; çoğunluk bu tip ürünlerin kavanoz şeklindeki sunumları hijyen bulmayabilir, benim için geçerli değil bu düşünce. Sonuçta sadece kendim kullanıyorum ve banyo sonrası en son aşamada elimi içine daldırdığım için, (ellerim hiç olmadığı kadar hijyen olduğundan) hiç bir rahatsızlık duymuyorum. Kullanım kolaylığı açısından seviyorum kavanoz sunumlarını. 


200 ml lik dev sunumuyla, çoğunlukla haftada 1 ya da 2 haftada bir kullanımım ile omuz hizamın biraz aşağısında olan saçlarıma 1 kavanozu 6 aya yakın yetiyor, benim için oldukça bereketli bir ürün. 
Kendi çektiğim foto başarılı olmadığı için, ürünün içinin görseli markanın kendi sitesinden alıntıdır. 
Maske çok koyu olmasa da orta yumuşaklıkta krem formatlı. Saça dağıtılıp yedirilmesi çok rahat oluyor. En önemli noktası ise miss gibi kokusu. Uygulamadan sonra 2-3 gün sonra bile miss gibi kokusu saçımdan çıkmıyor, ellerimi ve burnumu saçlarımdan zor alıyorum maskeyi uygulamışsam eğer. Kokusu benim için muhteşem ama, parfüm alerjisi olanların pek hoşuna gitmeyebilir bu durum :( Kalın telli asi saçlarıma verdiği yumuşaklık ise su götürmez bir gerçek. Saçlarımda açma,gölge, röfle vs. işlem hiç yok, sadece koyu renk boya var. Benim saçlarımın bakımı için yeterli oluyor, ama okuduğum bloglarda da gördüğüm kadarıyla, çok fazla kimyasal işlem görmüş saçlarda da oldukça güzel sonuçlar alanlar var. 


Banyonun en son aşamasında saçımdaki fazla suyu alıp, saç diplerime çok gelmeden iki avcuma yedirdiğim maskeyi sanki ellerim tarakmış gibi parmaklarımı saçlarımın arasında gezdirerek her saç teline temasını sağlıyorum, 3-5 dk sonrasında de dayanabilirsem soğuk su ile ama genelde ılık su ile durulayıp işlemi bitiriyorum. Sonrasında gelsin günlerce yumuşacık kolay taranan ve miss kokulu saçlar. 

2 yorum :

  1. Yorumlarından sonra benim de deneyesim geldi :) Evdeki stoklarım bittikten sonra alabilirim bende, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bende HC hair care ürünlerini çok severim :) bloğumda 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet etmek istiyorum katılırsan çoook sevinirim .. sevgiyle kal

    YanıtlaSil