8 Nisan 2015 Çarşamba

PASTEL DAY LONG LİPCOLOR (15)

Sabah süreyim akşama kadar ruj tazelemek aklımın ucundan bile geçmesin düşüncesindeyseniz Pastel'in yeni ürünü bu arkadaş tam sizin için biçilmiş kaftan. Kelimenin tam anlamıyla, isminin hakkını veren, gün boyu kalıcı öpücük profesörü. 



Sünger uçlu aplikatörü ile standart glosslardaki  uygulama rahatlığı var, tek katta bile kapatıcılık ve renk vermesi mükemmel. Sürdüğüm an kelimenin tam anlamıyla dudağıma yapışıyor ve akşam olup ben silmedikçe kolay kolay çıkmıyor. Tabii ki hiç çıkmıyor gibi bir durum söz konusu değil, özellikle sıcak içecek içerken sıcağın etkisiyle biraz çözülme oluyor ama normal rujlardaki silinme ile kıyaslanamaz bile. 


Deneme amacıyla; bu aralar takıntım kahve ve nude tonları olduğu için 15 numarası ile açılışı yaptım. İlk fırsatta alacağım aklımdaki diğer renkler 19 ve 20 numaralar. 



Hemen hemen tüm mat rujlarda olduğu gibi dudaklarda kuruluk hissi oluşuyor. Uygulama öncesinde ve sonrasında evde kendim hazırladığım şeker-bal-zeytinyağı peelingi ile dudaklarımı mutlaka ölü derilerden arındırıp, lipbalm ile yumuşatıyorum, daha uzun süreler istediğim her renkte mat ruju sürekli kullanabilmek için ;)



Sevdiğim diğer ve belki de en önemli yönü; kahverengi tonlarında olması sebebiyle dişlerimin gerçek beyazlığını yansıtması, olduğundan daha beyaz göstermesinden vazgeçtim, kırmızı ve bazı pembe sonlar gibi sapsarı göstermesin yetiyor bana. Diş beyazlığı konusunda fazlasıyla hassasım, o kadar bakımını yapıyorum sonuçta emeklerimin karşılığını almam şart rahatça gülmek için ;) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder