4 Mayıs 2015 Pazartesi

MAC RUBY WOO

Görmüş olduğunuz arkadaş, benim vazgeçilmezlerimden birisi olup, bittikçe alınacaklar listesinin en başlarındadır. Mac Ruby Woo kelimenin tam anlamıyla mat bitişli kadife güzelliğinde efsane olmaya aday retro özelliktedir. Mat oluşundan ötürü sürümü oldukça zor olup, mutlaka kullanmadan önce lipbalm ile dudaklara bakım yapmak şart. Hatta mümkünse vakit varsa toz şeker peelingimi de yapınca sonuç daha kusursuz oluyor.



Mavi alt tonlu, çok turunculuk barındırmayan ruj beyaz tenlilere ayrı, ben gibi buğday tenlilere ayrı bir yakışıyor. Zevkler kişiden kişiye değişmekle beraber; şahsi fikrim bu renk herkese yakışır. Çoğunlukla sadece göz kapaklarıma far bazı ile renk eşitlemesi yapıp, rimel uyguluyorum, sıfır göz makyajı ile (eyliner bile uygularsam ruja haksızlık edecekmişim gibi hissediyorum) kullanıyorum. Dipnot: Üst kıyafetim simsiyah olunca daha da fazla aşık oluyorum bu bebeğe.



Uygulaması ne kadar zorsa, kalıcılığı da tek başına uygulamışsam bile o kadar fazla benim dudaklarımda. Sabah sürdüğümde öğlen yemek sonrasına kadar bile mutlaka kalıyor dudaklarımda, akşam üzeri ise dudaklarımda kendisi gidiyor çevresinde çerçevesi kalıyor, eee o saaten sonra da bi zahmet tazelemenin hiçbir sakıncası yok benim için. 


Kırmızı rujların oldukça riskli olduğu hepimizce malumdur. Dudak kalemi ile uygulamak her zaman daha başarılı sonuçlar verir. Ben sadece dudak çerçevesi olarak değil de dudağımın içini de baz olarak Wet n wild 717 berry red ile dolduruyorum, hem daha kalıcı oluyor, hem de rengi daha bi güzelleşiyor sanki. 



Dudakta duruşunun ten renginden, dudak renginden ötürü kişiden kişiye değişeceğini göz önünde bulundurmak şartıyla, çirkin dudaklarımda duruşu da budur.

Sevgiler... :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder