8 Mayıs 2015 Cuma

MISSHA BLACK GHASSOUL SET (SİYAH NOKTA-SEBUM VE GÖZENEKLE MÜCADELE SETİ)

Bugün paylaşmak istediğim deneyimim bu aralar sardığım Kore markalarından Missha'dan Fas Siyah kil içerikli Black Ghassoul set...


Öncelikle sadece siyah noktalar için soyulabilir  maskesini (resimde görülen tüpteki ürünü)burnumda kullanmak üzere almayı uzun süre düşündüm, bi çılgınlık anımda olmuşken tüm set olsun tam olsun diyerek missha.com.tr  den siparişimi verdim. 24 saat içerisinde kendilerine kavuşmam daha bir şevkle kullanmama etki etti. Yaklaşık 1 aylık süredir kullandığım set hakkındaki genel izlenimlerim çok başarılı oldukları, kendileri ile uzunca süre yola devam edeceğim yönünde :) 


Görsel missha.com.tr sitesinden alıntıdır


Uygulama sırama göre setin içeriğinden bahsetmek gerekirse;


1) Black Ghassoul Foam Cleasing Bar (SABUN)

Cilt temizliğimin ilk aşaması arındırma kısmında genellikle akşamları tüm set halinde haftada 2 ya da 3 kez kullanıyorum. Sabah vakitsizlikten sadece sabununu kullanmak yerine hiç kullanmıyorum, diğer hafif formlu köpük temizleyicilerimle geçiştiriyorum sabah seanslarımı :) 



Direkt kutunun içinden değil de, ekstra poşetlenmiş olması hijyen açısından çok hoşuma gitti. Paketten; kullanım klavuzunda köpük yapıcı dediği ama bizim bildiğimiz lif çıkıyor. Lifi ıslatıp sabunu üstünden 1 kez bile geçirmek bol bol köpürmesine yeterli oluyor. Sonrası malum, lifi yüzümde yumuşak dairesel hareketlerle gezdirip göz altlarımı ve dudak çevremi koruyarak masaj yapıyorum. Daha iyi sonuç için köpüğün 90 sn. kadar bekletilmesi tavsiye ediliyor. Sanırım ben en fazla 1 dk. tahammül ediyorumdur. Sonrasında ciltte psikolojik etki midir? gerçekten işe yarıyor mudur? bilemem ama yumuşacık bi his oluşuyor. Ben psikolojik etkiden ziyade gerçekten işe yaradığına inanıyorum, psikolojik etki dediğimiz şey sonuçta 1 kere olur 2 kere olur haksız mıyım? ;) Cilt tipimi de belirtmem gerekirse çok yağlı olmayan; kurudan karmaya dönük özellikte. Bana yeterli oluyor sağladığı temizlik. Dipnot: Islak sabunun kendi kendine eriyip bitmemesi için kutusunda ya da sabunluk vs. yerde muhafaza etmek yerine, temiz bir bez mendil ayarladım, kullandıktan sonra ona sarıp kaldırıyorum. 



İşi bitince bahsi geçen arkadaşı yıkayıp kuturup kaldırdığımı söylememe gerek yok sanırım :) 


2) Missha Black Ghassoul Tightening Mask

İçeriğindeki Fas kili, saf kömür tarçın özü; sıkılaştırıcı etkisi patentli lotus çiçeği özü sardunya özü ile aşırı sebum (yağ) oluşumunu önleyip sıkılaştırmaya da etki ederken, yine gözenekleri kapatıcı özellik patentine sahip, kamelya, japonika çiçeği özü ile temizlenip, sıkışmış gözenekleri kapattığı iddiasına sahip.





Kavanoz formlu ürünleri tüplü ürünlere göre daha fazla seviyorum, içindeki ürünü tüp ürünlere oranla %100 e kadar kullanabiliyoruz sonuçta, tüp ürünler gibi içinde kullandığından fazla kalan ürün ile çöpü boylamıyorlar. Hijyen açısından içindeki spatula için  bir şey söylemeye gerek yok, zaten olması gereken sunum da bu bence.

Spatulanın ucundaki miktar her iki yanağıma uygulama için yeterli oluyor, alışana kadar 1-2 kullanımda ürünü fazla kaçırınca temizliği daha zor oldu, fazla kullanmaya gerek yok, yüze ince tabaka halinde uygulansa hem yeterli oluyor hem de temizliği için ekstra çaba harcamaya gerek kalmıyor.



Resimde görüldüğü üzere orantısız uygulama sonucu yüzüm sanki içler acısı haldeymiş gibi çıkmış, çok şükür o kadar vahim değil durumu :) 
Maskenin kurumuş hali 

İnce tabaka halinde uygulanan maske 15-20 dk. bekleyince kurumaya başlıyor, bu aşamada ılık su ile bolca yüzümü durulayıp kuruluyorum. 




3) Black Ghassoul Peel-off Nose Pack (Siyah nokta arındırıcı soyulabilir maske)

Şimdi kelimenin tam anlamıyla zurnanın zırt dediği yere geldim, seti almamdaki en büyük etken olan siyah nokta temizleyici maske.

Deneyimlerimi paylaştığım CLARISONIC MİA 2  sayesinde siyah nokta problemim çok fazla olmamakla birlikte, zaman zaman az da olsa mücadele etmem gereken noktalarla haşır neşir oluyorum.  Neyse ki sadece burnumda ortaya çıkıyorlar, 3 kez burnuma uyguluyosam bir kez de alın ve çeneme de uyguluyorum siyah nokta olmasa bile gözenek temizliği yapsın diye ;)  





Maske kelimenin tam anlamıyla, uhu gibi değişik bir yapıda krem değil. Sürümü oldukça zor, sürdükten sonra kirlenen parmağımı temizlemek de aynı oranda zor. Sevmediğim tek yönü bu. Çok ince tabaka şeklinde olmamak şartıyla burnuma sürüyorum, ince sürünce çok etkili temizlik yapmıyor, biraz kalınca sürmek gerekiyor tam etki için. 



Missha'dan önce; çoğumuzda olduğu gibi ben de değişik markalarda bant temizleyiciler kullanıyordum. Bantların en sevmediğim yönü burnun; özellikle kanatları olmak üzere tüm kıvrımlarını kavramamasından dolayı kelimenin tam anlamıyla dip köşe temizliği yapamaması ve çıkartırken de çok can yakması. Bu maske hiç can yakmadığı gibi burnumun üzerinden soyması da oldukça zevkli :) 





Uygulama sonrası; kullanılan miktar ile  orantılı olarak 15-20 dk içinde kuruyor. Sonrasında maskeyi soyup, mutlaka tonik uygulayarak temizliği bitiriyorum. Temizlik olayında tonik en önemli nokta olduğu için, En önemli nokta tonik kullanıp hem oluşabilecek kalıntıları temizlemek ve kullanılan toniğin özelliğine göre cildi yatıştırıp, nemlendirip, sıkıştırmak vs. ile tamamlamak gerekiyor. 




Sizce nasıl? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder