22 Temmuz 2015 Çarşamba

TERKUR TERLEMEYİ ÖNLEYİCİ KREM

Bugün; malum yaz mevsimi itibariyle aşırı terleme sorunu yaşayan birisi olarak en büyük kurtarıcım olan TERKUR krem ile ilgili tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. 

Öncelikle ilaç niteliğindeki ürün eczanelerden temin ediliyor. Özellikle el, ayak, koltuk altı başta olmak üzere Aşırı terleme problemi yaşanan her bölge için doktorların fix olarak yazdıkları kremin ta kendisi olup, reçetesiz olarak da alınabiliyor. 

Benim çok şükür el ve ayaklarımda terleme sorunum yok, tek şikayetim estetik kaygılardan ötürü koltuk altı terlemesi olup, sadece koltukaltım için kullanıyorum. 


İçeriği maalesef etkili olması açısından çok masum değil. Alüminyum içeriyor, zaten içermese terlemeyi önlemesi maalesef mümkün olmuyor. Terlemeyi %100 engellemiyor. Vücut ihtiyacı olan kısmı yine terliyor. Sevdiğim diğer bir yönü de bu. Hem gerektiği kadar terliyorum hem de istediğim her şeyi giyebiliyorum. Eskisi gibi siyah giyinip, kuruyan terler ile harita çizmiyorum mesela tşörtlerimde. 



Kullanım önerisi olarak yatmadan önce sürmek tavsiye ediliyor. Her gün de kullanmaya gerek yok, ilk başlangıçta 3-5 günde 1 daha sonraları ihtiyaca göre kullanım aralarının 1 hafta 10 güne kadar çıkarılması öneriliyor. Ben yaklaşık 1,5 -2 ay olmuştur kullanmaya başlayalı, en son kullandığım zamanı unuttum bile diyebilirim. 10-15 gün ara verdiğimi rahatlıkla söyleyebilirim.  



Parmak ucumdaki kadar kısmı tek bir koltuk altı kullanımı için oldukça yeterli. Resmen mucizeler yaratıyor benim için. Kışın bile terleyip, yazın beyaz kıyafetten başka bir şey giyemeyen, özellikle siyah tşört giyenlere ciğerci kedisi gibi bakan benim için resmen kurtarıcı oldu bu krem. Alüminyum içeriği düşündürücü olsa da, her gün kullanmak zorunda kaldığımız aynı içerikteki deodorantlar yerine 10-15 günde 1 alüminyuma maruz kalmak daha mantıklı benim açımdan. Çok şükür bende alerjik etki oluşturmadığı için, kışın da mütemadiyen terleyen birisi olarak ayda 1 gibi kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. 


Yıllardır botox, klips, ameliyat vs. hepsini araştırıp hiçbirine bulaşmaya cesaret edemeyen benim imdadıma tam zamanında yetişti TERKUR.




Artılarını ve eksilerini ölçüp kullanıp kullanmamak kişiye kalmış bir durum olup, yazım tavsiye amaçlı değildir, sadece deneyimlerimi paylaşmak için yazılmıştır. 

3 yorum :

  1. Terkur'u koltuk altında kullandıktan sonra deodorant kullanımı sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Aynn yuz¿¿¿ bende kullanıyorum ama yüze uygulamadım

    YanıtlaSil