17 Ağustos 2015 Pazartesi

AVON PLANET SPA HAVYAR ÖZLÜ SOYULAN YÜZ MASKESİ

Bugünkü konuğum çok sevdiğim arkadaşım GÜLÜMSE ERTÜRK'ün hediyesi olan Avon Planet Spa serisinin havyar özlü maskesi.

Öncelikle çoğu kişinin beğendiği gibi ben kokusunu pek beğenmedim :)  Ürün adından da anlaşılacağı üzere lüks bakım vaadediyor. 


Temiz ve kuru cilde ince tabaka halinde sürülüp 15-20 dk. içinde kuruduktan sonra dikkatlice soyularak temizleniyor. Ardında ferahlamış bir his bırakıyor. Aklıma geldikçe (10-15 günde bir) kullanıyorum. Her hafta aksatmadan kullanayım, cildimin mutlaka bu maskeye ihtiyacı var diyeceğim bir ürün değil. Zaten genel olarak cilt temizliğine önem verdiğim için, çoğu maske cildimizi gerçekten temizledikten sonra gereksizmiş gibi geliyor bana. Kozmetik endüstrisinin oyuncağı olmaya gerek yok bence. 


İçinde altın ışıltıları olan maske bu haliyle kullanımı sevdiriyor. Uygulama sonrası bıraktığı yapış yapış hissi ben de sevmiyorum, diğer kullanıcılar gibi. 


15-20 dk.lık bekleyiş sonucu kuruyunca maskenin soyulmuş hali de görüldüğü gibi :)) (soyma işlemi en zevkli kısmı bu arada ) 



Sevgiler :)) 

3 yorum :

  1. soyulan maskelerden nefret ediyorum o derece canımı acıtıyorlar elimdekilerin hepsini ya attım ya da verdim :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yillar onceki pembe maske kabusundan sonra ben de mesafeliydim bu tur maskelere ama bu hic can yakmiyor :)

      Sil
  2. aynen bende soyulan maskelerden nefret ediyorum çok canım acır:(

    YanıtlaSil