17 Mart 2016 Perşembe

ACNECINAMIDE PEELING SCRUB

Piyasaya ilk çıktığında sadece belirli eczanelerde satılan marka şimdi çoğumuzun bildiği üzere Migros'larda da bulunuyor. Ben de Migros'un sık sık yaptığı %50 indirim zamanlarının birinde almıştım kendisini. 


Öncelikle kokusu mest etti beni. Çok ağır olmayan, ferahlatıcı hissi ile mentollü ürünlere ayrı bir sempatim var. Dokusunda çok ince granüller var, çok bastırarak kullanılmadığı sürece en hassas ciltlerde bile yan etki yapacağını sanmıyorum. Hatta ben o kadar zararsız gördüm ki scrub sonrası daha etkili olsun diye aynı markanın mendil formundaki peelingi ile de 2. bi işlem yaptım. Sonuç; başta burnum olmak üzere yüzümde kısım kısım yanma ve iğne batma hissi. Sonrasında aynı hataya düşmedim, ya mendil ya peeling şeklinde, elimdeki diğer peelinglerimle dönüşümlü kullandığım için kendisine ayda 1 sıra geliyor diyebilirim. Genel olarak sevdiğim, kolay ulaşabildiğim, cildimin dönemsel durumuna göre ihtiyaç duyunca tekrar almayı düşünebileceğim bir ürün kendisi. 

Sevgiler... :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder